1.Odłączyć Akumulator. 2.Zdemontować cewkę lub cewki pod zbiornikiem. 3.Na miejsce mocowania statora prądnicy zamontować podstawę statora,dwoma śrubami M6,przed dociągnięciem przełożyć przewody statora gwiazdowego(przez otwór w podstawie) i ustalić ich prawidłową długość. 4.Do podstawy przymocować stator gwiazdowy(3 śruby M5). 5.Następnie nałożyć koło magnesowe na końcówkę wału korbowego po ustawieniu na kołku ustalającym dociągnąć śrubą M6+ podkładka (imbusowa) UWAGA:PRZED NAŁOŻENIEM KOŁA MAGNESOWEGO DOPASOWAĆ DŁUGOŚĆ KOŁKA USTALAJĄCEGO NA KOŃCÓWKĘ WAŁU KORBOWEGO(NIE MOŻE ZA DŁUGO WYSTAWAĆ). 6.Nadajnik impulsu(kostka z magnesem VAPE S01)ustawić według typu motocykla,lewe otwory dla jawy 250,prawe dla jawa 350,CZ 175(wyprzedzenie jest ustawione). 7.Ustawić właściwą szczelinę między nadajnikiem impulsu a najwyższym punktem na kole magnesowym,odległość 0,4mm. 8.Regulator napięcia przymocować w miejscu gdzie jest dobrze chłodzony,nie może być zawinięty w worki,szmaty.Można go włożyć do schowka lub pod siedzenie-luzem...Przewody podłączamy zgodnie z schematem...Regulator podłączamy bezpośrednio do akumulatora. 9.Cewkę elektroniczną modułową zamontować pod zbiornikiem maksymalnie z przodu (ile starczą przewody) z powodu lepszego chłodzenia.Nie może na cewkę emitować ciepło z silnika motocykla 10.Zamontować na kierownicy przycisk wyłączenia silnika i podłączyć niebieski przewód do cewki modułowej(jest w zestawie) 11.Podłączyć akumulator:MINUS NA MASĘ MOTOCYKLA! W odwrotnym przypadku może dojść do uszkodzenia cewki modułowej!! 12.W przypadku montażu 2-kablowej cewki modułowej na 1 cylindrowy silnik należy przewód wysokiego napięcia(zbędny),podłączyć do masy motocykla 13.Odpalić motocykl i posłuchać pięknej pracy silnika 2T :D
|