CZort - 2014-01-02 09:50:57

1.Odłączyć Akumulator.
2.Zdemontować cewkę lub cewki pod zbiornikiem.
3.Na miejsce mocowania statora prądnicy zamontować podstawę statora,dwoma śrubami M6,przed dociągnięciem przełożyć przewody statora gwiazdowego(przez otwór w podstawie) i ustalić ich prawidłową długość.
4.Do podstawy przymocować stator gwiazdowy(3 śruby M5).
5.Następnie nałożyć koło magnesowe na końcówkę wału korbowego po ustawieniu na kołku ustalającym dociągnąć śrubą M6+ podkładka (imbusowa)
UWAGA:PRZED NAŁOŻENIEM KOŁA MAGNESOWEGO DOPASOWAĆ DŁUGOŚĆ KOŁKA USTALAJĄCEGO NA KOŃCÓWKĘ WAŁU KORBOWEGO(NIE MOŻE ZA DŁUGO WYSTAWAĆ).
6.Nadajnik impulsu(kostka z magnesem VAPE S01)ustawić według typu motocykla,lewe otwory dla jawy 250,prawe dla jawa 350,CZ 175(wyprzedzenie jest ustawione).
7.Ustawić właściwą szczelinę między nadajnikiem impulsu a najwyższym punktem na kole magnesowym,odległość 0,4mm.
8.Regulator napięcia przymocować w miejscu gdzie jest dobrze chłodzony,nie może być zawinięty w worki,szmaty.Można go włożyć do schowka lub pod siedzenie-luzem...Przewody podłączamy zgodnie z schematem...Regulator podłączamy bezpośrednio do akumulatora.
9.Cewkę elektroniczną modułową zamontować pod zbiornikiem maksymalnie z przodu (ile starczą przewody) z powodu lepszego chłodzenia.Nie może na cewkę emitować ciepło z silnika motocykla
10.Zamontować na kierownicy przycisk wyłączenia silnika i podłączyć niebieski przewód do cewki modułowej(jest w zestawie)
11.Podłączyć akumulator:MINUS NA MASĘ MOTOCYKLA!
W odwrotnym przypadku może dojść do uszkodzenia cewki modułowej!!
12.W przypadku montażu 2-kablowej cewki modułowej na 1 cylindrowy silnik należy przewód wysokiego napięcia(zbędny),podłączyć do masy motocykla
13.Odpalić motocykl i posłuchać pięknej pracy silnika 2T :D

www.sportoweforum.pun.pl www.wildlifepark2.pun.pl www.tajemnica.pun.pl www.bleach-tales.pun.pl www.zakreklama.pun.pl