Witamy w prawdziwej wolnej strefie motocyklowej.Tu porozmawiasz bez tematów tabu.Bez drwin i szyderstw,Nie dostaniesz bana za darmo.Nie musisz mieć określonego typu motocykla .Nie interesuje nas twój wiek ( tu po prostu jesteśmy kolegami),Masz prawko bądź też nie.Budujesz czy restaurujesz ?? Szukasz bądź masz motocykl.Na tym forum nikt Ci nie powie złego słowa na temat twojej koncepcji.Staramy się pomagać jak tylko możemy.Skąd jesteś?? Nie ważne, to jest miejsce właśnie dla Ciebie .Wszyscy są tu mile widziani i traktowani po przyjacielsku .Zapraszamy
Szczerze mówiąc, to potrzebuję tylko kartery i wał w takim wypadku. Jak wybadam gdzieś dostępne, to dorwę. Może będę na wyrywki kombinował...... chociaż wiem jak to z samotnymi wałami bywa.
Offline
ja bym się tym zaintereswał:
http://tablica.pl/oferta/silnik-do-jawa … a81a756133
jak nie cały silnik to wał i kartery
Offline
Fotorelacji nie będzie, ale:
Wczoraj siedziałem cały dzień w garażu i robiłem Jawę.
Tarcza założona. Chwilowo koło od ETZ ale to się zmieni. Niestety okazało się, że tarcza ma bicie, czyli czekają mnie jeszcze zakupy.
Jawa wygląda z tarczówką według mnie o niebo lepiej. Wiadomo, hamuje też lepiej.
Chciałem zabrać się za wymianę śrub silnika na imbusowe, ale póki co to opierdoliłem, bo szlag mnie trafiał przy odkręcaniu starych.
Przegoniłem cały zestaw przez 50 km.
Offline
Niestety nie miałem aparata przy sobie.
Pocykam fotki w najbliższym czasie.
Od razu piszę, co mam w planie i co jeszcze zrobiłem:
-wymieniłem bijącą tarczę na prościutką
-kupiłem części elektr. do obrotka elektronicznego i zmiany kontrolek na diody
-mam złomu dużo na zrobienie stelaża na sakwy
-dalej nie wymieniłem śrub na imbusy, zrobię to w ten piątek.
-mam plany zawirowywacza powietrza i spróbuję go wykonać
Offline
wszyscy wymieniaja sruby na ampule /imbusy i torxy tyle że wszyscy zapominają że na wioskach ampul/ imbus i torks nie istnieją a na każdej jest magik od demoluda
Offline
Wydupczyłem stary hamulec tylny i wstawiłem zamiast niego tarczę kotwiczą ze starego zawieszenia 634 razem z 2 rozpierakami. Dorobiłem do tego linkę i założyłem świeże okładziny.
Teraz tył hamuje prawie tak dobrze jak przód z tarczą. Oba koła można blokować. Kurwa w końcu doszedłem do ideału hamowania.
Teraz tylko wszystko przesmarować i wypodkładkować pancerz, bo trochę za krótki i jest luźny.
Offline
Opinię mam przednią o linkach ale o wymiarach chujową ,musiałem skracać i kombinować sam bo przedłużone były jakoś dziwnie a to za dużo pancerza a to za mało linki itp ale jakość zajebista i dużo lepsza niż to gówno za 9 zeta oryginalne chińskie
Offline
Ja dorabiam ze starych czeskich, których mam od huja.
Akurat na tę linkę nie narzekam, bo długa jest może na 30 cm pancerza i nie zginana.
Offline