Forum motocyklowe

Witamy w prawdziwej wolnej strefie motocyklowej.Tu porozmawiasz bez tematów tabu.Bez drwin i szyderstw,Nie dostaniesz bana za darmo.Nie musisz mieć określonego typu motocykla .Nie interesuje nas twój wiek ( tu po prostu jesteśmy kolegami),Masz prawko bądź też nie.Budujesz czy restaurujesz ?? Szukasz bądź masz motocykl.Na tym forum nikt Ci nie powie złego słowa na temat twojej koncepcji.Staramy się pomagać jak tylko możemy.Skąd jesteś?? Nie ważne, to jest miejsce właśnie dla Ciebie .Wszyscy są tu mile widziani i traktowani po przyjacielsku .Zapraszamy

#1 2014-01-02 09:50:57

 CZort

Administrator

38265020
Call me!
Zarejestrowany: 2013-12-29
Posty: 241
Punktów :   

Montaż Vape...

1.Odłączyć Akumulator.
2.Zdemontować cewkę lub cewki pod zbiornikiem.
3.Na miejsce mocowania statora prądnicy zamontować podstawę statora,dwoma śrubami M6,przed dociągnięciem przełożyć przewody statora gwiazdowego(przez otwór w podstawie) i ustalić ich prawidłową długość.
4.Do podstawy przymocować stator gwiazdowy(3 śruby M5).
5.Następnie nałożyć koło magnesowe na końcówkę wału korbowego po ustawieniu na kołku ustalającym dociągnąć śrubą M6+ podkładka (imbusowa)
UWAGA:PRZED NAŁOŻENIEM KOŁA MAGNESOWEGO DOPASOWAĆ DŁUGOŚĆ KOŁKA USTALAJĄCEGO NA KOŃCÓWKĘ WAŁU KORBOWEGO(NIE MOŻE ZA DŁUGO WYSTAWAĆ).
6.Nadajnik impulsu(kostka z magnesem VAPE S01)ustawić według typu motocykla,lewe otwory dla jawy 250,prawe dla jawa 350,CZ 175(wyprzedzenie jest ustawione).
7.Ustawić właściwą szczelinę między nadajnikiem impulsu a najwyższym punktem na kole magnesowym,odległość 0,4mm.
8.Regulator napięcia przymocować w miejscu gdzie jest dobrze chłodzony,nie może być zawinięty w worki,szmaty.Można go włożyć do schowka lub pod siedzenie-luzem...Przewody podłączamy zgodnie z schematem...Regulator podłączamy bezpośrednio do akumulatora.
9.Cewkę elektroniczną modułową zamontować pod zbiornikiem maksymalnie z przodu (ile starczą przewody) z powodu lepszego chłodzenia.Nie może na cewkę emitować ciepło z silnika motocykla
10.Zamontować na kierownicy przycisk wyłączenia silnika i podłączyć niebieski przewód do cewki modułowej(jest w zestawie)
11.Podłączyć akumulator:MINUS NA MASĘ MOTOCYKLA!
W odwrotnym przypadku może dojść do uszkodzenia cewki modułowej!!
12.W przypadku montażu 2-kablowej cewki modułowej na 1 cylindrowy silnik należy przewód wysokiego napięcia(zbędny),podłączyć do masy motocykla
13.Odpalić motocykl i posłuchać pięknej pracy silnika 2T

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.otservlist.pun.pl www.drakenmag.pun.pl www.pwnzorsguild.pun.pl www.linked.pun.pl www.quidditch-marziblack.pun.pl